maaltijd service en vers fruit

neem contact met ons op

Fruitbox

In navolging op de maaltijdbox, wordt ook de fruitbox steeds populairder. Een fruitbox is een box bomvol met supervers en gevarieerd fruit. Net als bij de foodboxen, zijn er steeds meer aanbieders die speciale fruitabonnementen of fruitboxen aanbieden. Dankzij zo’n abonnement heb je elke week opnieuw vers fruit in huis. Bij bijvoorbeeld Altijd vers fruit in huis dankzij onze bezorgservice
Veel Nederlanders hebben helemaal geen hekel aan het eten van fruit. Toch schiet het er vaak bij in. We vergeten het te kopen. Of nog erger: we kopen het wel maar we vergeten het te eten. Een fruitabonnement is een prima hulpmiddel om toch elke dag twee stuks fruit te nuttigen. Door zo’n fruitbox weet je in elk geval zeker dat je iedere week weer genoeg fruit in huis hebt. Zet de fruitbox op een prominente plaats zodat jij (en je gezinsleden) het fruit zien liggen. Je zult zien dat het eten van fruit op die manier veel gemakkelijker gaat.

Start vandaag nog met een meer gezonde levensstijl! Probeer eens een fruitbox, en kijk of een fruitabonnement past bij jouw levensstijl.