dagbesteding met een beperking

neem contact met ons op

Elke morgen opstaan om je dag zinvol te besteden. Dat klinkt goed, toch? Samen kijken wij goed naar wat jij leuk vindt, wat je al goed kunt en wat je nog wilt leren. Vanuit daar vinden we vervolgens, dichtbij waar je woont, een geschikte plek waar jij kunt werken met een beperking.

✔️ Vul jouw dag goed in
✔️ Indicatie van het CIZ benodigd
✔️ Voor alle leeftijden

Elke dag iets nuttigs doen

Zinvol werk betekent fijn leven. Je voegt iets toe, draagt bij aan de wereld en wordt uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. Dagbesteding en werken betekent daarnaast niet alleen een goede invulling van jouw dag, maar ook zinvol contact met anderen. Wij kijken graag samen met jou welke plek het beste bij jouw wensen en behoeftes past.

Voor iedereen
Dagbesteding en werk is er in veel vormen. Door de participatiewet bieden veel bedrijven tegenwoordig werkplekken aan voor mensen met een beperking. Je gaat dan met andere cliënten – onder begeleiding van een van onze medewerker – aan de slag bij bijvoorbeeld de Buurthuis. Je kan ook werken in één van de activiteitencentra van stichting positief Welzijn. Het gaat in beide gevallen om vacatures voor begeleid vrijwillig werk, waarbij je je recht op uitkering behoudt. Voorwaarde is wel dat je een indicatie van het CIZ hebt: begeleiding groep of begeleiding individueel. Kun jij betaald werk doen bij een bedrijf, dan juichen we dit ook van harte toe. Dan helpen we je middels loopbaanbegeleiding. Wat past het beste bij jou?