Wonen met intensieve zorg

Heeft u veel zorg nodig, maar wilt u ook zoveel mogelijk uw eigen ruimte en activiteiten behouden? Dan biedt stichting Positief welzijn ‘Wonen met intensieve zorg’. Binnen een onze locatie zijn groepswoningen gecreëerd, waar u uw eigen kamer en (gedeelde) badkamer heeft. Er zijn woningen voor mensen met somatische klachten, dementie, ouderen met psychiatrische problemen, een verstandelijke beperking en andere (complexe) zorgvragen.

Helpen organiseren

Ruimte om jezelf te zijn, het leven voort zetten zoals u dat altijd gedaan heeft. Daar willen wij zoveel mogelijk bij ondersteunen. Met iedereen die bij ons komt wonen voeren wij een uitgebreid kennismakingsgesprek, zodat wij goed op de hoogte zijn van uw wensen.

In een stadse omgeving

Stichting positief Welzijn biedt intensieve zorg op locaties op sfeervolle plekken in de stad. U kunt gemakkelijk deel blijven uitmaken van de Utrechtse samenleving, zowel buitenshuis als binnen de muren van de locatie. Iedere locatie maakt deel uit van de wijk, door verse broodjes bij de bakker om de hoek te kopen of door kinderen van de naburige basisschool uit te nodigen.