COVID-19 TESTEN

MAAK EEN AFSPRAAK

Als u op reis gaat dient u aan te tonen dat u geen corona heeft. Dit doet u middels een RTPCR- test COVID-19  of een Antigenen-test (sneltest)  De regels kunnen per land verschillen. Informeer uzelf goed.

Wij hebben al vele wereldreizigers geholpen. Dit doen we in samenwerking met verschillende laboratoriums die RIVM gevalideerd zijn om RT-PCR aan te mogen bieden. Onze missie is ervoor te zorgen dat we u binnen no-time kunnen testen  en de uitslag dezelfde dag kenbaar maken met de beste service en de hoogste kwaliteit voor een prijs van maar €49,95,-

Met de PCR-test krijgt u de uitslag binnen 4 uur.

Voor de Antigeen test betaald u maar €25,- dit is inclusief reiscertificaat. Binnen 15 minuten heeft u de uitslag uitgeprint. De certificaat volgt ook na 15 minuten per mail.

Wij zijn 7 dagen in de week open zodat u ten alle tijden geholpen kunt worden.  U kunt ervoor kiezen bij ons langs te komen of gebruik te maken van onze thuisservice.

Al onze klanten geven ons 5* sterren voor onze service!

Bekijk onze google pagina

Bent u de volgende?

Heeft u vragen hieromtrent dan kunt u telefonisch contact opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Bent u een ondernemer of reiziger of een burger die binnen 15 minuten wilt weten of u positief/ negatief test op COVID-19? Dan kunnen wij u daarmee helpen. Wij werken alleen met antigenen-tests die goedgekeurd zijn door de RIVM en de GGD. Wij kunnen hierbij ook een reis/verklaring voor afgeven.

We kunnen ons goed voorstellen dat het u veel stress bezorgt om een aantal dagen te moeten wachten voor u uw uitslag krijgt van de GGD. Of dat u niet in uren in een lange rij wilt wachten tussen anderen die wellicht besmet zijn en dat u gewoon snel wilt weten of u besmet bent. Dan is onze sneltest hier de oplossing voor. Wij komen op dezelfde dag bij u langs. U hoeft hiervoor dus niet de deur uit!  Binnen 20 minuten weet u of u positief of negatief test.

Bent u een zorginstelling of kinderopvang, dan kunnen we ook maatwerk leveren. Neem contact met ons op om de opties te bespreken.

Voordelen:

• Uw medewerkers zijn per direct bij ons te testen.
  • U krijgt binnen 30 minuten een verklaring met de uitslag.
  • Wij komen bij u thuis langs.
  • Geen wachttijd van enkele dagen tot een week
  • De uitslag is in 15 minuten bekend. ( Afhankelijk welke test u kiest.)
  • Voor u als werkgever levert het testen bij ons tijdwinst op of een medewerker in quarantaine moet of verder kan werken.
  • U heeft een betere zicht op de ziekteverzuim/ duur.

Tests uitleg

De SARS-CoV-2-virus PCR test

Uitleg test

Tijdens deze test neemt onze werknemer die hiervoor door de GGD is opgeleid met een wattenstaafje een uitstrijkje uit de keel en neus. Het monster wordt vervolgens verzonden naar het laboratorium waar het onderzocht wordt op aanwezigheid van het virus. Binnen 24 uur ontvangt u per beveiligde mail de uitslag en een verklaring die u mee kunt nemen op reis. De test dient wel uiterlijk voor 11:30 afgenomen te zijn om dezelfde dag een resultaat te verwachten.

Bent u positief getest op Corona? Dan zullen we dit direct aan de GGD melden en dien je 10 dagen in quarantaine te gaan. De GGD zal binnen 24 uur een bron- en contactonderzoek conform de landelijke richtlijnen van het RIVM uitvoeren

We zijn gevestigd aan de Kanaalweg 18G 3526 KL Utrecht Gebouw C2  :

Maandag t/m Zondag
Ochtend 09:00 tot 11:30
Avond 18:00 tot 20:00

Email: info@stichtingpositiefwelzijn.nl
Tel: 06- 83419187/ 030-2496114
Whatsapp: 06-83419187

Wij komen ook s’avonds langs!!

Disclaimer
Zoals bij alle diagnostische tests mag een definitieve klinische diagnose niet worden gebaseerd op resultaat van één enkele test, maar mag deze alleen door de verpleegkundige of arts worden gedaan nadat alle klinische en laboratorium bevindingen zijn geëvalueerd.
Stichting Positief Welzijn is niet aansprakelijk. Volg ten alle tijden de richtlijnen van het RIVM op.
Uiteraard dien je je ten alle tijden aan de voorschriften van het RIVM te houden.
Wij raden dit ten zeerste aan.