Bedrijf aanmelden

De wereld verandert snel en dat geldt ook voor de zorgsector. Zorgmedewerkers die hun hele carrière bij dezelfde werkgever op de loonlijst staan zie je niet vaak meer. Op diverse plekken ervaring opdoen en een goede oriëntatie op wat het beste past kan de doorontwikkeling van de zorg alleen maar helpen. De zorgprofessional bepaalt steeds vaker zelf waar hij of zij gaat werken en hoe het werk in te delen.

Een dynamische en wijzigende werkplek of juist de zekerheid van een vaste aanstelling? Hoe zie jij het graag?

Stichting Positief Welzijn ondersteunt jou in de manier van werken die het beste bij jou past. Of je nu gedetacheerd bent, als zzp-er werkt of als flexwerker aan de slag bent. Wij bemiddelen ook in de werving en selectie voor opdrachtgevers.

Solliciteren bij Stichting Positief Welzijn

[wpforms id=”2052″]